Obchodní podmínky AIHNED.cz
I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi:
Poskytovatelem: Martin Divoký, IČ (pokud máš), se sídlem Náměstí 32, 549 22 Nový Hrádek, e-mail: mail@aihned.cz
Uživatelem / odběratelem služby (fyzická osoba / podnikatel), který si objedná předplatné na AIHNED.cz
Předplacená služba spočívá v poskytnutí přístupu ke zdrojům, funkcím, nástrojům, komunitě, obsahu (text, obrázky, návody, generování AI výstupů apod.), jak je popsáno na webu AIHNED.cz.
Uživatel potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami, souhlasí s nimi a zavazuje se je dodržovat.
II. Registrace, objednávka a uzavření smlouvy
Pro využívání služby je nutná registrace na webu AIHNED.cz – vyplnění e-mailu, nastavení hesla apod.
Uživatel vybere typ a délku předplatného (měsíční, roční nebo jiná varianta), potvrdí objednávku a provede platbu.
Smlouva o předplatném vzniká okamžikem přijetí platby nebo potvrzením objednávky provozovatelem (např. automaticky po úspěšné platbě).
Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku (např. v případě neúplných údajů, technických problémů, podezření na zneužití apod.).
III. Cena, platební podmínky a fakturace
Ceny předplatného jsou uvedeny na webu AIHNED.cz (včetně DPH, pokud je relevantní). Tyto ceny mohou být pravidelně aktualizovány, ale změna ceny se netýká již sjednaných aktivních období.
Uživatel platí cenu zvoleného předplatného před začátkem příslušného období (např. předměsíčně nebo před ročním obdobím).
Akceptované platební metody (kartou, převodem, platební kartou přes platební bránu, jiné) bude provozovatel definovat na webu.
Po provedení platby obdrží uživatel potvrzení a, pokud je to relevantní, daňový doklad (fakturu) na e-mail.
IV. Poskytnutí služby, přístup a omezení
Po aktivaci předplatného má uživatel nárok na přístup ke všem funkcím, obsahu a zdrojům odpovídajícím dané úrovni předplatného.
Poskytovatel se zavazuje udržovat službu dostupnou v přiměřené míře. Nicméně může provádět údržbu, aktualizace nebo výpadky, pokud to bude nutné (např. plánované práce, technické zásahy). V těchto případech by měl uživatel alespoň krátce předem být informován, pokud je to možné.
Uživatel nesmí službu používat způsobem, který by poškodil systém, způsobil nadměrné zatížení, narušil práva jiných uživatelů, porušil platné zákony (např. poskytovat obsah porušující autorská práva, šířit škodlivý software, spam atd.).
V. Storno / zrušení předplatného, výpověď
Uživatel může předplatné kdykoli zrušit (vypovědět). Výpověď je účinná k závěru aktuálního předplaceného období (tj. nevrací se poměrná část za zbývající období).
Lze stanovit minimální dobu, po kterou musí uživatel předplatné držet (např. minimálně jeden měsíc), pokud chceš tuto podmínku mít – ale musíš to jasně uvést na webu a v Podmínkách před akceptací uživatelem.
Poskytovatel může v případě porušení Podmínek nebo neplacení přerušit nebo ukončit přístup uživatele.
Po ukončení nebo výpovědi uživatel ztrácí přístup k funkcím předplatného, pokud nemá aktivní zkušenost s jinou úrovní služby.
VI. Odpovědnost a omezení odpovědnosti
Poskytovatel se zavazuje službu poskytovat odborně, spolehlivě a v souladu s těmito Podmínkami.
Poskytovatel není zodpovědný za škody způsobené uživateli či třetím osobám, pokud nedojde k úmyslnému nebo hrubě nedbalému jednání.
Poskytovatel neodpovídá za přerušení služby, výpadky, ztrátu dat, chyby třetích stran (např. API externích služeb), škody vzniklé z nevhodného použití služby uživatelem apod.
Uživateli se doporučuje si zálohovat vlastní obsah (šablony, vstupy apod.), pokud to dává smysl.
VII. Duševní vlastnictví, licence a práva uživatele
Veškerý obsah, software, grafika, návody, generátory, šablony, datové zdroje apod., které poskytovatel poskytuje, zůstávají výlučným majetkem provozovatele (nebo jeho licencorů).
Uživatel získává nevýhradní, nepřenosnou licenci k užívání tohoto obsahu v rámci poskytované služby po dobu aktivního předplatného.
Uživatel nesmí obsah reprodukovat, distribuovat, upravovat, zpřístupňovat třetím stranám mimo rámec svého vlastního užívání, ani využívat pro komerční účely, pokud s tím poskytovatel výslovně nesouhlasí.
Pokud uživatel vkládá vlastní obsah (např. vstupy, šablony, komentáře), uděluje poskytovateli nevýhradní licenci k užití v rámci provozu služby (např. zobrazení, úpravy, archivace atd.).
VIII. Ochrana osobních údajů a cookies
Zpracování osobních údajů uživatelů se řídí samostatnými „Zásadami ochrany osobních údajů“ (Privacy Policy), které jsou součástí webu.
Uživateli musí být sdělen účel, rozsah, doba uchování údajů, práva uživatele (přístup, oprava, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost, námitky) a identita správce.
Web může používat cookies – jejich účel, druhy cookies (nutné, analytické, marketingové) a možnost odmítnutí musí být popsány v části „Cookies“.
XII. Reklamace, zkušební možnosti a omezení odpovědnosti
Možnost vyzkoušení služeb zdarma / volné akce
a) Poskytovatel může pro uživatele nabídnout možnost vyzkoušet si určitý obsah, funkce nebo části služby zdarma, v rámci tzv. „volných akcí“, zkušebního období nebo demo režimu.
b) V takovém případě uživatel souhlasí, že pokud během tohoto zkušebního období využije službu plně nebo přejde na placenou verzi, považuje se to za přijetí smluvních podmínek.
c) V souvislosti s touto výhodou poskytovatel neuznává, že by uživatel měl nárok na jiný (dodatečný) nárok vyplývající z reklamace ohledně části, která byla užívána jako součást volné akce, pokud tato část fungovala v souladu s popisem v době zkušebního období (neobsahovala chyby).
d) Ustanovení tohoto typu nelze použít tak, že by porušovalo práva vyplývající ze zákonných ustanovení, zejména práva ze záruky a vady digitálního obsahu (§ 2389n a násl. občanského zákoníku) — některé nároky uživatelů nemůžeš zcela vyloučit. Česká obchodní inspekce+2Právní prostor+2Vyloučení zodpovědnosti za generovaný obsah / požadavky uživatele
a) Poskytovatel neodpovídá za obsah, výsledky, výstupy nebo doporučení generované systémem AI, které uživatel naveze (vstupy) nebo které vzniknou na základě požadavků uživatele.
b) Uživatel bere na vědomí, že generované výstupy mohou obsahovat nepřesnosti, chyby, nepřiměřenosti, či být založeny na neúplných datech. Poskytovatel neručí za správnost, úplnost, vhodnost ani užitečnost těchto výstupů pro konkrétní účel uživatele.
c) Uživatel je odpovědný za ověření výstupů, jejich případné úpravy, kontrolu právní, morální či odborné vhodnosti pro svůj účel.
d) Poskytovatel není ze svého rozhodnutí povinen vytvořené výstupy archivovat nad rámec běžného chodu služby, ani neodpovídá za jejich ztrátu v rámci technických problémů, aktualizací nebo neplánovaných výpadků (pokud nedošlo k úmyslnému či hrubě nedbalému jednání).Reklamace digitálního obsahu / služby
a) Uživatel může uplatnit reklamaci vůči vadám služby (tj. nesoulad s popisem, technické chyby, zásadní poruchy).
b) Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, nejpozději do ___ dnů (např. 30 dnů), nebo uživatel obdrží informace o postupu a stavu reklamace.
c) Pokud je chyba způsobena nevhodným hardwarem, softwarem, síťovým připojením nebo prostředím uživatele, a poskytovatel na to předem upozornil (a uživatel souhlasil), nemůže být tato vada považována za vadu služby, za kterou by poskytovatel ručil. Právní prostor+1
d) Pokud uživatel odmítne poskytnout součinnost nezbytnou pro ověření problému (např. poskytování logů, přístup technikovi atd.), nelze tuto skutečnost považovat za zodpovědnost poskytovatele.
e) Pokud opravou vady služba opakovaně selhává nebo je porucha významná, uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy podle § 2389n a násl. občanského zákoníku. Česká obchodní inspekce+1
f) Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout reklamaci, která se týká změn, které si uživatel provedl sám, nebo že vznikla v důsledku nesprávného používání, neautorizovaných úprav, zásahů třetích stran nebo porušení technických podmínek poskytovatele.Omezení odpovědnosti celkově
a) V maximálním rozsahu dovoleném právem poskytovatel vylučuje odpovědnost za vedlejší, nepřímé, náhodné nebo následné škody (jako zisk, ušlý prospěch, ztrátu dat, ušlé příležitosti), pokud nejde o škody způsobené úmyslně či hrubou nedbalostí.
b) Poskytovatel neručí za výpadky, odstávky, přerušení služby nebo degradaci funkcí vzniklé z důvodu vyšší moci, technických závad, údržby, zásahů třetích stran, napadení (hackingu), chyba poskytovatele internetového připojení uživatele či prostředí uživatele.
c) Pokud by byla právní úprava některou část odpovědnosti či reklamačních práv neumožňovala omezit nebo vyloučit, platí právní norma — ustanovení, která by byla neplatná nebo nevynutitelná, se nahradí zákonně dovoleným obsahem (oddělitelnost ustanovení).Upozornění na zákonná omezení
a) Nelze smluvně zcela vyloučit zákonem stanovená práva uživatele vůči vadám digitálního obsahu (obsah vymezen § 2389n a násl.), zejména u spotřebitelů — taková ustanovení se považují za neplatná. Česká obchodní inspekce+2Právní prostor+2
b) Pokud službu zpřístupňuješ ihned po uzavření smlouvy s výslovným souhlasem uživatele (aby nedošlo k právu odstoupení ve 14 dnech), toto je zákonem regulováno – uživatel ztrácí právo odstoupit, ale musí být jasně poučen a musí dát souhlas. Právní prostor+1
c) Reklamace a nároky z vad musí být uplatněny v zákonných lhůtách a podle zákona (§ 2389n a násl.).
X. Změny Podmínek
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky změnit (např. z důvodu legislativních změn, změn služby apod.).
O změně Podmínek bude uživatel informován (např. e-mailem nebo upozorněním na webu) s přiměřeným předstihem (např. 15 dní před účinností změny).
Pokud uživatel s novými Podmínkami nesouhlasí, má právo službu zrušit před změnou. Pokud službu nezruší a i nadále využívá, platí, že změny akceptoval.
Změny Podmínek nemají zpětnou účinnost vůči ujednáním a objednávkám učiněným před jejich účinností, pokud výslovně nestanoví něco jiného.
XI. Závěrečná ustanovení
Pokud některé ustanovení těchto Podmínek bude neplatné nebo nevymahatelné, nemá to vliv na ostatní ustanovení (oddělitelnost).
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webu AIHNED.cz.
Uživatel je povinen se průběžně seznamovat s aktuální verzí Podmínek (např. před zadáním nové objednávky).